Az amerikai Epsilon a napokban publikálta annak a felmérésnek az eredményét, amelynek során arra keresték a választ, hogy a kézbesített e-mailekben milyen tartalmakat preferálnak az olvasók.
Az eredmények alapján az ár (38%), a minőség (19%) és a kedvezményes ajánlatok (8%) voltak a döntő okok arra a kérdésre, hogy mi alapján dönt egy termék megvásárlása során a vásárlók.
Ebből is látszik, hogy miért a különböző kedvezményes ajánlatok a legnépszerűbb témák az e-mail marketingesek számára, amikor egy hírlevelet készítenek.
Az általuk összeállított infógrafikából számokkal is alátámasztva is kiderül, hogy mely tartalmakat preferálják a leginkább az olvasók.
A válaszadók 80%-a akkor, nyit meg egy hírlevelet, ha abban valamilyen kedvezményes ajánlatról értesül, 61%-uk már csak akkor olvas el egy e-mailt, ha abban, a terméket érintő újdonságról van szó, valamint az válaszadók 58%-a nézi meg a személyre szabott tartalmú hírleveleket.
(A forrás köszönjük az Epsilon-nak)
A Protopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!