HTML

E-mail marketing szoftver

Üdv a Protopmail e-mail marketing rendszer blogjában! Blogunkban elsősorban e-mail marketinggel kapcsolatos szakmai cikkeinket olvashatod,valamint a legújabb fejlesztéseinkkel ismerkedhetsz!

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Meddig él egy e-mail?

2013.07.12. 14:31 protopmail

A legtöbb e-mailt szerencsés esetben a jó tartalomnak és a figyelemfelkeltő címnek köszönhetően már a beérkezés után azonnal, de legkésőbb 2 órán belül megnyitják és elolvassák a címzettek.

Ám mi van akkor, ha nem azonnal nyitják meg a hírleveleket, akkor meddig életképesek még a postaládában?

Quinn Jalli, az Epsilon vezető piackutatója szerint a felméréseikből kiderült, hogy a lbest time mail.jpgegtöbb hírlevél még 48 órán keresztül él egy postafiókban. Ha addig nem nyitják meg a levelet, valószínű, hogy már nem is fogják, hanem egyszerűen csak törlik a címzettek.

A felmérésből az is kiderült, hogy a címzettek 2/3-a az első napon nyitja meg a hírleveleket, 1/3-uk azonban a beérkezéstől számított első 2 órában. Valamint az is, hogy a kiküldött e-mailek 96%-nál az első kiküldését követően 3 hónapon belül történt meg az első vásárlás.

Tehát 48 órád van arra, hogy meggyőzd a hírleveleddel a címzetteidet, ami azért nem sok, de szerencsére van rá mód, hogy ez a két nap is elegendő legyen arra, hogy növelje a konverziós mutatóidat:

  • Szegmentáld a vásárlóidat

A felmérésből kiderült, hogy a legtöbb vásárlás az első kiküldött hírlevéltől számított 3 hónapon belül történik. Vizsgáld meg, hogy kik azok, akik ebben az időintervallumban vásároltak nálad, és készíts számukra egyedi ajánlatot tartalmazó e-mail kampányokat.

  •  Felejtsd el az éves terveket

Miután már tudod, hogy a feliratkozóidnak mennyi időre van szüksége az első hírlevéltől a vásárlásig, ez alapján tervezd át a marketing stratégiádat és készíts rövidebb, mindig aktuális tartalmú és témájú marketing tervet, akár szezonálisan is. Ebben az esetben az uborkaszezont is elkerülheted.

  •  Gondold meg jól, hogy mikor küld ki

A legtöbb e-mailt reggel 6 és 9 között küldik ki az e-mail marketingesek. Azonban ha belegondolsz nem biztos, hogy ez a legjobb időpont a hírlevelek olvasására. Hiszen ilyenkor indul a nap, és nem mindenkinek van ideje arra, hogy elolvassa a hírleveleket, hanem csak a számára legfontosabb e-maileket olvassa el. A hírlevelekre pedig csak később marad ideje, ha marad… Ezért kísérletezz a hírlevelek kiküldésének időpontjával, és vizsgáld meg, hogy melyik volt az, amelyik a legmagasabb megnyitási arányt produkálta az első 2 órában.

Neked mióta porosodnak olvasatlan hírlevelek a postaládádban? :)

  A ProTopMail_Facebook_kiskep.jpgProtopmail teljes körű, professzionális e-mail marketing rendszer közép- és  nagyvállalatok számára-Keressen velünk pénzt!

Címkék: hírlevél e-mail e-mail kampány e-mail marekting

Szólj hozzá! (0 hozzászólás)

A bejegyzés trackback címe:

https://emailmarketingszoftver.blog.hu/api/trackback/id/tr585401953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása